September 18, 2013

Kau Memang ....

.
.
.


Ada student yang rajin. Ada student yang agak slow. Samada slow tu takut nak buat tesis atau slow sebab memang slow. Aku suka student yang rajin dan cepat. Sebab aku pun suka cepat buat tesis. Bukan nak cepat sebab kalut tapi aku rasa cepat tu sebab tengah bersemangat nak siapkan dan proceed to the next level. Wahh, kemain lagi level kau ye.



Actually, malam tadi tak boleh tidur. Sebab semalam aku seteres. Nampak je tenang diri aku ni tapi dalam ketenangan aku ni, masih ada yang akan melampau. Hek eleh. Nak melampau apa tu DrNotts. Mungkin salah satu faktor, sebab aku lapar. Semalam makan subway pukul 12 tengahari dan lepas tu kebulur sampai pagi niha. Opkos malam tak boleh tidur. Lagi pun, dah tak bertread mill sekian lama. Cis. Darn you Salzar!!!!! gulpppp.



Pagi ni opis. Nama aku disebut oleh tiga gadis dalam blog Aliaa aka Along.  Terharu kejap. Actually si Aliaa ni pun poyo, bukan nak update selalu. Aku kekadang memang kena kerja baca blog dia sebab nak tahu apa dia buat kat opis tu. Samada dia makan je kerja atau siapkan PhD. Nak kono ni. 












Jom haru 2 minit. Lepas tu kita berpartay. wohooo




***