September 9, 2016

Update Buku Woori Bank

.
.
.
Semalam balik kerja, terus singgah bank. Tepi jalan je pun. Aku tak pernah tahu camner nak update buku. Sebab kat Malaysia mana ada buku bank dah. Yelah. Kat BSN, aku buka akaun tak payah pakai buku. Memang cayalah untuk orang yang pelupa cam aku ni. Buku bank pun tak ingat kat mana.

So semalam, aku cuba je. Sebab aku terpikir, camner dorang nak flip the pages kalau updatekan. Mesin pandai ke. So aku pikir, mesti kena masuk kad bank jugak sebab camner lah dorang nak baca. Ni mesti banyak tengok drama Korea ni sebab kat drama tu salu je masukkan buku kat mesin sendiri.

So aku cuba. Siap2 buka halaman baru. Dah bertahun tak update sure berhalaman banyak ni. Pastu tetiba, mesin tu bunyi sendiri. Wah, tak payah letak kad rupanya. Tak payah tekan nombor akaun rupanya. Fuhhh. Tunggu lagi. Pastu habis. Buku keluar. Perghhhhh dah update tiga empat halaman kot. Still, caner dia selak halaman ek. 

buku woori bank aku yang cuma ada 4,700 won. bukan ringgit ye. kalau convert adalah rm15 je. hahaha. tu yang gaji aku jadi juta-juta. aku jutawan di sini wuhuuuuu.




Yongin, Korea

***