September 27, 2016

Mereka Berdua di Korea

.
.
.

Aku kelas pagi semalam. Depan meja aku ni ada couple. Yup, couple dalam kelas. Yang lelaki lambat sikit datang. Bila sampai je, dia duduk sebelah perempuan tu. Boleh ke kau nak bau bau rambut perempuan tu. Pastu nak belai rambut dia. Wehhhhh kelas aku kot weh. Kelas aku mengajar. Cih.


ni bukan couple tu. ni couple yang lain. smart giler weh. ni aku nampak kat seoul station. ahad memang banyak yang pakai uniform tapi ni cute.
By the way, yang kat atas tu sangat smart. Aku tengok pun cam best je kerja jadi askar. Oh ye, beg tu aku pernah tengok. Sebab student dalam kelas aku ada dua orang yang bawak. Entah tentera apa aku tak pasti budak kelas aku tu. Tapi bukan marine cam kat atas ni. Warna lain uniform dia. Aku tanya gak kat dorang, dalam tu ada apa. Ada emas ke? Opkos dia kata ya. Ceh.


aku nak balik rumah pun bersepah jumpa cam ni. merata you all. kat sini ialah biar buat onar terang-terang. haahha


Ni baru contoh ye. Tapi yang tak tahan tu, dalam kelas, kat corridoor, kat tangga, kat dormitory siap bertwing bagai, tu belum kat tasik uni ni, kat library yada yada yada.  Pastu boleh lah nak bertwing tu kat kerusi betul2 sebelah bangunan apartment lecturer. hishh, nak kono budak2 ni.

By the way, menurut student2 Korea ni, kalau di uni lah yang kena couple sebab kalau dah kerja, sure tak akan kawin dah. Ye ke. Elok je dalam drama tu.




Yongin, Korea

***