September 7, 2016

Facelift

.
.
.

Bangunan dapat makeup baru. Facelift lah katakan. Dulu buruk nau. Sekarang dah cantik gilos. Rasa nak pergi hari2. Not. Dalam bangunan nilah ada more than 47 languages from all over the world. Ada yang aku jumpa professor yang mengajar bahasa yang aku sendiri tak pernah dengar. Arghhh.

new facelift for the building. haha cantik kot wehh
Gambar kat atas tu lak ialah setelah turun bas, haruslah mendaki cik yah oiii. Ada tangga tapi memanglah aku takkan naik tangga tu.

ada sitting area for the students. dulu tak ada pun kerusi ni

Ada sitting area kat first floor. Bolehlah student nak lepak.



tempat photostat. beratur panjang biasanya. print nota dari e-class. macam kat semua uni from all over the world.
cantiklah sikit. still kat foyer tu. 
from the office. bayangkan naik tangga yang kiri tu. memang boleh kurus. aku takkan nail tangga.
apa gelap ni. nak tunjuk facelift bangunan ni. 


Nilah tiap hari aku harung. Tapi yang part paling best kerja di sini ialah, you only go to work masa mengajar je. Habis mengajar balik ler. Buatlah research di rumah. Internet laju kot.

Balik aku jalan kaki as usual dengan harapan aku kurus tak lama lagi. Namun, memang tak lah kurusnya. Balik je terus makan nasi. Beras kat sini sedap kot. hahah.


Cuaca best. Angin sepoi sepoi je. Summer makin hilang.


Yongin, Korea

***