July 1, 2013

Semua Orang Suka Drama Korea Ke?

.
.
.


Aku ingat aku minat drama dan filem Korea. Tapi rupanya aku ni sebenarnya minat seketika je. Now cuba kau teka aku minat tengok citer apa? Well, selain NCIS dan Law and Order, aku juga minat tengok food channel. Rasanya berjuta orang suka tengok food channel dan berjuta juga yang malas masak macam aku. Haha. No offense. Tengok rancangan masak sama je macam masak kat dapur. Cuma tak penat dan tak dapat rasa makan je. Eh.




Hari ni, aku berurusan di RMC. Bukan Royal Military College tapi jap, apa benda RMC ni huh. Jap nak google. Oohhh Research Management Centre. Haha, baru tau mender acronym RMC tu ke. Sedangkan dah berulang alik ke sana nak dekat 27 kali. 





Lunch di Johnnys. 





Ada buat sandwich di food channel. Slurppppp!!!





***