July 2, 2013

Salah Info Yau

.
.
.


Mahap. Hari ni tersalah info. Aku yang salah tengok surat tu. Actually bengkel hari ni di Bangi Golf Resort dan bukan di Equatorial Hotel. Cet. 


Pepagi sampai dah berebut parking dengan orang nak main golf. Memang kedu kejap sebab yang nak rebut parking tu dengan merz convertible. Zet. Pastu segala convertible ada. Banyak kereta gabak2 termasuk keter aku (not). Masuk ke kawasan golf tu jumpa ramai caddy tunggu boss dia orang.


Terus aku rasa macam pakai baju caddy. Agaknya memang lekeh kot aku ni. 


Yang paling sedih. Aku pergi hadir bengkel waktu bekerja dan orang main golf waktu bekerja. Apakah? Agaknya memang tulah aktiviti orang kaya semasa kita bekerja. 



Apapun, mungkin dia orang memang profesional golfer or bukan mungkin tapi sebenarnya.



After all, there is no creme brulee. Drool. 






***