July 2, 2013

I Love Segala Punya Tshirt

.
.
.

Awal giler aku siap pagi ni. Ya. Aku harus menghadiri satu bengkel. Kalau tak hadir, tak cukup 7 hari berkursus. Maka ku gagahkan diri pergi. Cit. Tak ada gagah mana pun. Bengkel di Equatorial Hotel kot. 5 bintang. Saper tak nak. Makan sure best. Tempat selesa. Kalau bosan bengkel, boleh main golf dengan Datin2 yang pakai baju polo original yang harga 1200 sehelai tu. Kalau akulah, memang tak beli dah tshirt polo tu. Baik aku beli tshirt 'I Love Korea' 10,000 won untuk 3 helai. Apakah?




Aku sokong produk Malaysia ye, kengkawan. Maka aku beli juga tshirt pagoda. Sejuk je bila pakaikan. Eh, bukan ke pagoda untuk jejaka je. Untuk Alim. Pehal aku lak yang nak pakai. Kata sokong produk Malaysia. 




Maka, ku harungi hari ini dan esok dengan semangat waja dan bayangkan ada cream brulee menanti aku.






***