July 3, 2013

Jangan Baca Sebab Hari Ni Nak Membebel Je

.
.
.



Hari ni aku macam mengantuk gilos. Rasa macam kerja kilang dah seminggu. Shift pulak tu. Semalam aku kerja sehari suntuk. Hingga 10 malam lebih kot. Campur layan TV lagi bila dah balik tu. Haha. Hari ni, aku bengkel belah pagi dan lepas tu kena berdesup ke Melaka. Kena present paper. Tak sempat nak print paper tu. Tapi lantak.



Dah call Muhammad. Dia kena drive aku ke Melaka sebab aku mengantuk. Balik dari Melaka, aku ada bagi ceramah di UPM. Kejap je. Pukul 10.30 malam habislah tu. 


Pagi ni aku dah menguap 2 juta kali. Dahlah dah nak dekat lima hari tak jalan kat treadmill. Maka, badan dah sengal. Sengal = lenguh. Bukan sengal = poyo. hmm, boleh jelah tu.







Yang kau nak update pasal kerja kau tu kenapa? Macam ada orang nak baca.





***