July 7, 2013

Jom Kita Abaikan Sofea

.
.
.



Phew, finally boleh rest. Balik dari PD petang tadi, aku terus TKO. Tipu. Aku sempat tengok TV drama Melayu. Kelakar pulak tu. Tapi dah lupa tajuk apa. Lantak. Malam, Sofea datang. Budak tomei tu dah lupa Grandma dia. So nangis. Lepas sejam. Terus cam bestfriend dengan grandma. Kiss.


Tiba-tiba, teringat. Ceh, tiba-tibalah sangat! Aku lupa nak buat amendment untuk satu artikel dalam journal ISI. Arghhh. Dah seminggu kot diberi tempoh tapi aku tak sempat nak buat. Bukan tak sempat tapi lupa. So terus duduk buat dan abaikan Sofea budak tecit tomei tu. Tian budak Sofea.


Dalam sejam, dah siap. Haha, drama habis aku ni. Bukan susah pun nak amend artikel aku tu. Harap boleh terbit dalam tahun ni jugak. Kalau tidak, jom kita mogok tak makan waktu siang hari. hahah, kata puasakan.


Jom, Sofea. Kita best friend semula.





Dah.


***