June 11, 2012

Sana Sini Gambar Students Aku

.
.
.
Minggu lepas start final exam satu paper.
Paper Literature.
So aku pun ambiklah gambar sebagai bukti.
Di Korea ini kena ada bukti.
Sebab mereka ni suka ganti orang lain untuk ambikkan exam.

Ha'ah, dalam drama memang ada gitu.
Upah orang lain untuk ambil exam.
So realiti pun memang pernah terjadi.
Since aku tak percaya kat mereka ni.
Aku ambik gambar setiap muka sorang sebelum masuk untuk exam.
Terkedu dia orang tengok aku ambik gambar.

student ni paling pandai.

dia ni student assistant. masa aku baru sampai korea, dia yang tolong aku. yup, dia juga ikut aku ke concert sung si kyung

sangat tekun

jawab betul2

student ni baru aku perasan ada habit. bila tak leh jawab, dia akan main dengan rambut dia. susun rambut kot




Oleh itu, hari ni aku cuti.
Sebab minggu lepas dah exam.
Wohey!
Tinggal 3 paper je lagi.
Hingga khamis.
Lepas tu aku cuti panjang.

Tak yah ke opis.
Kalau kat UPM kena pergi opis kalau tak ada student.
Kalau kat HUFS, memang boleh santai.
Janji gaji jalan.
Peduli apa ek.



Sekian.




Yongin, Korea

***