December 29, 2016

Matoi Sushi in Korea

.
.
.
Makan kat Matoi sushi di Korea. Boleh je nak sebut Mat Oi. Tak sedap mana pun. Sushi King jauh lagi best.

restoran Matoi sushi ni ajar macamana nak guna matoi sushi. ada step by step nak makan kot. opkos aku tak baca sebab aku tau makan je. aku tak tau baca ni hoiii. jap tuit, aku tau baca tapi tak paham makna mender


udang tempura. udang conet je

ha meriah kau. dalam tu ketam

ni kalau letak udon sedap ni. miso sup
sedap jugak green tea ni. either green tea or plum tea. aku tak sure. tapi habis 4 cup gaklah

limau pun nak amek gambar ke cik yah oi

kaki ketam tempura. yang ni aku makan sejuta pinggan hahah

opkos aku tak pakai copstik ni. aku bawak garfu dan sudu sendiri dari rumah hokey

satu kepala 18,900 won. mahal walawei sebab tak lah sedap mana pun. kicap masin gilos. tak ada ginger favourite aku cam sushi king. pastu tiap sushi tu dorang letak wasabi. aku tak suka wasabi. wasabi rasa cam besi karat. alim cakap, since when did you taste besi karat. ceh kau alim. 


Never oh never ke sushi sini again.




Yang benar,
DrNotts lapar



Yongin, South Korea

***