February 20, 2013

Makanan di Korea - Photos

.
.
.
Aku nak upload gambar makanan yang aku pernah makan. Taklah luxury sangat tapi bolehlah.


side dish, togeh kasar

nasi yang dicampur kacang hitam

sayur entah apa sebab aku tak jumpa pun yang belum masak

kimchi aku suka

cendawan saute

dari kiri atas, dwenjang tak sedap, ikan goreng, togeh kasar, kimchi, salad, dan sos untuk ikan

dari kiri bawah, kimchi, bayam korea, fish cake, ikan bakar, sup telur dwenjang

dari kiri bawah, radish sup, nasi, ikan bakar dan bunga teratai (tak sedap), kimchi, kobis panjang goreng, togeh kasar, dan sup kerak nasi (ya, mereka suka makan sup kerak nasi which yang aku rasa tak sedap sebab rasa cam hangus-actually memang betul2 dari kerak nasi dan diletak air panas dan bagi menggelegak-tawar)

ketam sauce. aku suka. ketam mentah you all tapi best

dwenjang terbaik yang pernah aku makan. fuhh

seaweed kering, ini pun best jugak

dwenjang campur cendawan. best juga.

kiri atas, wheatbucket sejuk (mee sejuk), kimchi, radish kimchi, labu kuning, fish cake sup pedas, nasi kacanga, keledek goreng panjang2 campur sayur.

Kalchi- ikan panjang. goreng dan memang sedap.

lempeng korea. campur sayur segala mak nenek. aku beli yang segera so panaskan je.

lempeng labu kucning. best jugak.

belut bakar, sila baca post aku makan belut sebelum ni

octopus hidup. sila tengok post sebelum ni
sashimi. dalam post sebelum ni
sup ikan pedas campur tahu

tipikal side dish orang korea ni. dari kiri, seaweed, togeh kasar, kimchi dan fish cake
sashimi di busan. alim dan widad je makan banyak.

Nanti ada gambar makanan Korea, aku akan upload. Aku tak jumpa entah mana aku letak.





***