February 20, 2013

Concert Today

.
.
.
Hari2 terakhir nak balik Malaya ni, macam2 jemputan yang aku dapat. Entah mana datangnya. Masa awal ritu, tak adalah pulak orang nak jemput sana sini. Now, masa pun tak cukup nak pergi. Seminggu akan datang ni aku akan berjimba dengan anak2 aku, maka aku jarang berada di rumah. Lepas tu, aku pulang ke tanah tumpah darahku.Wohey!

Hari ni aku dijemput untuk menghadiri concert. Di Seoul. Ada Girls Generation, Big Bang, Shinee, dan banyak lagi idol yang datang. Mereka beritahu aku semua idol tu datang. Mesti ramai orangkan.

Apapun, macamlah aku kenal semua idol tukan. Aku tak minat idol tapi. Maka, aku menolak untuk pergi ke concert hari ini.

Cukuplah aku dah tengok concert Sung Si-kyung ritu, nampak sebesar duit 50 sen je pun. Dahlah mata ni memang tak nampak dari jauh. Apatah lagi dari dekat.






 P/S Aku dah siapkan correction untuk artikel di Tukey. Wehoo!


***