March 8, 2012

Makanan Aku Di Korea

Kena pandai adapt dengan makanan di sini.

Green tea favourite aku dan citron tea yang sedap gilos

seaweed pedas

ramyon yang diberi oleh diana

beli sekotak dengan semangat tapi macam tak luak

bayangkan beli nasi beriyani dan camni dia bungkus. bulat je !

first day dah beli garlic dan lepas tu ada lagi dalam fridge. apa kono kau!

ni je lauk yang ada



Ada rasa macam simpati?
Tak eh!
Cis, penat je aku letak gambar ni.
Lain kali nak letak gambar lauk sedap-sedap.

Tapi aku suka sangat ialah green tea.
Sejibik dari sushi king.
Serbuk pulak tu.
Supposedly good for health.
Tapi aku peduli apa.
Aku suka sebab tawar.

Ada orang lain suka?
Tak yah.
Tak perlu bagi tau aku.
Bukan aku tahu pun.


Hari ni nak masak.
Hishh.
Lauk dah habis.
So hentam je masak tomyam Korea.
Mana gambar Oreo?
Eh, dah makan semuanya ye.



Dah.




 Seoul, Korea

***