December 16, 2011

Photos Athens, Greece

Gambar di sekitar Athens. Gambar aku? Nanti aku cari.


Memang sejibik dalam filem Mamamia

Sempat pulak ada riot. Van besar tu macam SWAT team. Riotnya kat tengah-tengah park near McD. Aku kat tingkat atas di McD. Tengok dan senyum je.

Ambil gambar dari tingkat atas rumah. Kat kanan atas tu ialah Acropolis and Pathenon. Aku sampai pulak ke atas sana. Ya, boleh pengsan naik atas sebab panas. Pastu sampai atas, takat tengok bangunan tu je.

Ha'ah, atap rumah orang je kan!

Aku memang tak faham tulisan Greek tu.

Stadium olimpik yang pertama di Athens. Tengok stadium je pun

Tak sampai 5 minit tengok stadium olimpik kosong ni. Apehal! Panas giler kot! Sakit kulit aku!

Ramai sungguh orang di Greece ni

Nak jugak rumah atas bukit tu. Lerr, sejibik permandangan di Bath, UK


Orang greek ni ada yang baik jugak. Senang je nak kenal dia orang ni. Rambut dia orang kebanyakkan hitam dan ada jugak blonde. Tapi di Greece banyak rabii. Merata-rata tempat ada rabii. Rabii ke? Aku tak pasti tapi kalau tengok baju yang dia orang pakai tu, memang boleh agak yang mereka tu rabii.


Ok dah! Nanti letak gambar lain lak.




Athens, Greece. July 2009