December 16, 2011

Leteran Untuk Widad Di Pagi Jumahat


Pepagi buta lagi aku sudah call si Widad. Bagi tau dia. Jangan terlalu dependent. Kena jadi independent. Rupanya all the 'dents' dia tak faham. Penat je belajar di UK dan Ireland for 7 years. 


So aku explain lagi. Maksudnya. Kalau pergi kelas, boleh je pergi sorang. Kalau duduk dalam kelas, boleh je duduk dengan sesiapa atau duduk sorang. Jangan stick to one person. If that one person dies, are you not going to nibble all the KFCs? 


Baru dia faham (hopefullly bukan the KFC part!)



Mungkin cara didikan aku salah.



Aku memang a loner. Aku tak suka berkawan. Aku tak suka bersosial. Actually agak langsung tak pandai di situ. Tapi aku masih hidup till today. Bukan langsung tak ada kawan. Aku ada kawan. Si DrAien di Terengganu tu kawan aku. Nasib baik profession sama cuma duit dia je sangat lebih dari aku. 


(btw, dia baru call jap tadi. dia ada seminar di KL. dia cakap, dia akan ke Paris, London and Rome next year! shopping katanya. nak beli handbag katanya. aku cakap, kalau akulah, aku boleh beli 200 bagpack untuk satu handbag dia. sangatlah membazir. tapi dia gelak je. cis).


Oops, sorry Widad. terpencong ke cerita lain lak.
Anyways, boleh ada kawan tapi jangan terlalu melekat kat kawan tu. Pokoknya, boleh buat suka hati je kalau sorang ni. Tak perlu libatkan orang lain.



Hishh, penatlah nak cakap dengan awak ni, Widad. Bangun cepat! Dah kul 7 kot!



This sunday, your Along is passing through. So silalah minta macam-macam dari dia. Along akan datang with her most hatred friend aka MrS.


***