December 16, 2011

Panas Terik Di Athens, Greece



Tak sangka pulak di Athens ni sangat panas. Masa sebelum datang, aku sudah pun tengok di internet. Rasa macam tak panas. Tapi bila sampai, mak ai, boleh terbakar kulit aku ni. 47 darjah celcius kot. 


Aku siap beli payung lagi. Tapi payung kecik. Tak apa, janji boleh cover sikit-sikit. Nasib baik bawa sunglass. Kalau tak, sure mata pun jadik kecik. 



Banyak berjalan di Athens. Public transport. Kerja di Athens mesti bestkan. University of Athens sangat cantik dan tua. Nanti aku letak gambar. Kena cari dulu. Muahahhahha. 



Ok, berbalik kepada panas tu, bayangkan kepanasan tu sangat panas hinggakan tak boleh nak bernafas bila berjalan. Itu belum ke padang pasir lagi. Sure pengsan sudah.




Sunburn? Tak payah nak sunburn. Kulit aku pun bukan putih sangat pun. 




Athens, Greece. July 2009

***