September 20, 2011

Brunei - 7


Best pulak rasa puasa semalam. Walaupun sepanjang perjalanan pulang dari Brunei tu lama aku rasakan dan aku tidur sepanjang perjalanan tu. Ya, 2 jam bagaikan 10 jam. Sepanjang perjalanan tu pulak, orang di belakang aku asyiklah berbual. Kuat pulak tu. Rasanya nak suruh mereka diam je sebab mereka ni berbual macam menjerit. Apahal?


Sempat jugak aku dengar perbualan tu.


Passenger A:  Basically, my trip .................. Yup. I understand. .......... I will go to UK next week.............. We have to meet.

Passenger B:  Good business. .......................... This is the right way. ......................... We can start a new business ................................ 


Ni baru sikit je perbualan. Lama hokey. Dia orang ni berbual hampir seluruh perjalanan.



Ada yang aku dengar dan ada aku sambung mimpi aku sendiri (yang bahagian dot dot perbualan di atas tu aku tak dengar pun) tapi mimpi aku kena kacau dek perbualan dia orang ni. Hishhh, nak berbisness pun kena kuat sangat ke?


Bila nak touch down, barulah Passenger A balik ke tempat duduk dia. Lerr, dia bukan duduk di belakang rupanya. 


Kalau nak bermesyuarat tingkap pun, silalah pilih tingkap lain. 



****