September 12, 2011

Kasihan Pada Kanak Ini



Aku tak paksa. Aku tak paster pun dia ni. Tapi dia ni memang perangai gitu. Kalau ada test bulanan pun dia akan risau dan baca buku bagai nak rak. Baru 12 tahun tu. Tapi dah kenal erti stress. Cuba relax sikit dan enjoy life sebagai teenager. Eh, silap. Enjoy life jadi kanak.


Esok dia UPSR. Tadi call, dia masih ada kelas tambahan di sekolah. Hujung minggu ritu, dia kat sekolah memanjang. Sekolah dia tu sekolah kampung dan every year memang results sangat bagus. Tapi aku memang tak paksa dia untuk score sebab aku tahu manalah boleh nak score kalau sekolah cuma 2 bulan setengah je.


Gambar-gambar bawah ni, semua gambar masa di Italy, Belgium, UK dan Ireland. Bila aku amati, aku nampak macam ada rupa nerd sikit. Patutlah dia dah mula nak bagi tarbiah kat semua kakak dan abang dia tentang hal dunia. Hishhh.


























I love you, honey!



Love,

Mum



***