September 20, 2011

Brunei - 9



OK fine. Aku letak gambar masa aku present di Brunei. Ingat nak humble. Yerait! Aku adalah the last presenter. Ya. Sangatlah last. Ni mesti pasal paper aku tak interesting. Sigh.


DrNotts, DrUpsi, Pengerusi dari Indonesia, DrJepun

Senyum kat Widad di bawah tu. Agak lama menunggu dua presenter present. Aku yang paling akhir hokey!

Lepas ni nak pergi shopping!

Oleh itu kanak-kanak, kita haruslah ....

Menjawab soalan dari audience

Yay, aku dapat satu kamus Nusantara dari DBP Brunei


DBP Brunei memang kaya hokey. Memang tip-top dan first class punya layanan dan kongress yang sangat berjaya. By the way, kamus Nusantara tu memang yang terbaharu diterbitkan. Terus rasa pandai. Muahahhaha. 



Rasa macam kurus pulak dalam gambar ni. Hmmm. Silalah bagi aku peluang untuk perasan.


***