May 19, 2011

Pain In The Neck


Istilah yang selalu aku guna dan pakai ni barulah mengena semalam. Betul. Aku dah tiga hari sakit di tengkuk dan berhampiran dengan kepala. Kalau ikutkan, bila aku ada high blood, aku rasa sakit di situ. So since semalam aku punya bahu sakit hingga ke seluruh tangan kanan which yang aku rasa ada kena mengena dengan pain in the neck tu, aku pun telan dua painkiller yang biasa aku telan dan telan lagi dua biji pain killer lain. Hambik kau. Nak dekat 2000mg of pain killer ler gamaknya sekali gus. 

Pheww, nasib baik aku dapat bangun pagi ni. Kalau tidak memang dah qolu. Aku ni bab makan ubat memang rajin tapi terlebih rajin dan kekadang terover dose all the time. Itulah nasib baik aku bukan medical doctor, kalau tidak semua patient aku dah mati dek overdose. Actually taklah overdose sangat malam semalam pun tapi kalau buat selalu akan meninggallah jawabnya. Maknanya ambik ubat tu setiap 4 jam dan ambil 2000mg of those thing akan buatkan aku terus tidur dan tak bangun lagi dah. 


Kalau pergi ke klinik di sini pun, doctor akan bagi pain killer juga pun. Lagi pun kawan aku yang medical doctor cakap pada aku tadi, tak apa telan 2000mg of pain killer tu. Dia cakap, kalau nak buat selalu pun ok. Tapi kena bagi segala harta kat dia dulu. 




So, am I a drug addict?









Radford Grove Lane, Nottingham.

***