December 2, 2016

Marilah Kita Tengok Foyer Universiti Ni

.
.
.
Finally layout blog ni berubah. Haha. Tupun mintak tolong kat anak aku si aliaa (sila klik kat blog dia). Sebab aku tak pandai nak buat sendiri. Nama je ajar multimedia. Don't get me wrong, aku ada tiga akaun dalam satu blog niha. So macam tak jumpa setting nak ubahkan. Rupanya guna emel lain. Emel yang aku guna sejak 2008 ritu. Haiyaa. Monsokonlah. *Sebenarnya kau dah tua dan lupa nak tukar setting camner. 


Semalam tetiba angin kuat. Ingatkan dah masuk winter which yang patutnya dah winter sebab dah dua hari turun snow. Tetiba semalam punyalah kuat angin. Daun2 yang tinggal kat pokok semua melayang. Alhamdullilah.


ada photo exhibition kat foyer uni. suddenly, terus aku nak buat untuk student aku kat upm nanti. tunggu aku balik nanti yarr.





Bestkan exhibition ni. Macam so professional. Pastu pada minggu ni jugak ada piliharaya uni. Maka, kedengaranlah student kempen. By the way, kalau musim kempen ni, ada je orang yang akan berdiri  dan beratur di tepi jalan sambil tunduk hormat. Nak tunjuk muka yang silalah undi aku.


tempat undi

ada tiga so sila undi aku


tepilah yoja. kacau je aku nak amik gambar


Tempat undi ni pun dekat foyer. Foyer besar giler hokey. Ada banyak sitting area. So kanan gambar ni ialah yang exhibition tu.


ni salah satu angle di foyer. besar you all

beratur untuk fotostat di foyer

foyer yang tempat photo exhibition tu

foyer juga. tempat kempen pilihanraya



Sekian cerita bergambar hari ni. Saja nak tunjuk kawasan foyer uni ni. Dulu tak cam ni. Agak teruk. Ni baru je dorang upgrade so student boleh lepak. Tapi tiap kali aku datang or balik, memang kena lalu sini. So kenalah lalu kat student Korea yang ramai niha. Ada macam2 event kat bawah ni. 





Yang Kesejukan,
DrNotts yang bekerja dengan rajin sekali di Hankuk University of Foreign Studies, South Korea




Yongin, Korea

***