November 1, 2016

Its -2 Today

.
.
.
Hari ni dah -2 darjah.
Bangun je terus pasang fan heater.
Kulit dah mula kering manjang.
Tidur pun tak gerak sebab kalau gerak sejuk.
Bilik aku tu pulak ada sliding door.
Maka angin memang berpusu2 masuk.
Marilah tunggu winter.
Biar beku terus

Aku paksa anak2 aku update blog.
At least I have photos to see.
Anak2 aku ni banyak cerita bergambar.
Macam mak dia.

Ni dah minggu 9.
Tak lama lagi habislah satu sem.
Yahuu.
Dah tak sabar nak habis sem.
Sem depan kita citer lain.



ni dah upload kat ig aku. memang pedas giler. aku ni tak ada blender. so semua cili bawang, tomato, bawang putih, aku goreng dulu. pastu dah lembek, aku tekan dengan apa benda tah. so nampak tak hancur. tapi sedap you all

ni rutin jumaat. beli groceries. 

aku sampai emart pagi. so tak ramai sangat orang. 

nilah emartnya. besar jugaklah. tingkat atas tu jual baju designer banyak. banyak local designer so agak tak mahal. ni nak cross kat trafik light shibuya. hahhahaha shibuya manalah kan. ni kat gwangju



Pagi ni ada kelas 4 jam.
Pastu balik.
Sebab pest control nak datang.
Tak habis2 lagilah.
Letak jelah ubat dah blah.
Rimaslah.
Sebab malam tadi kena vaccum and mop rumah.
Haha, bila orang datang baru nak buat kemas.




Yongin, Korea


***