November 3, 2016

Gambar Musim Luruh

.
.
.

Musim Luruh.
Ya, sekarang memang musim luruh.
Marilah kita berjimba dengan gambar.

Ni semua pokok ginkgo biloba.
Yang orang buat ubat tulah.
Hari tu aku ingatkan nilah pokok sakura.
Salah rupanya.
Cishhh.

Ni semua dalam kawasan universiti.
Tempat aku kerja.





daun cam emas. memang cantik. buatkan suasana jadi cerah. Allahu

ada jugak yang masih hijau. tiap kali balik, nilah suasana yang aku lihat. cantik yu ol

cantikkan. macam kapas jer merimbun gitu

memang kiri kanan pokok ginkgo ni. sepanjang perjalanan aku pergi dan balik dari opis. 

dah mula gugur. sekejap je. memang cantik bila gugur. ada video aku upload kat instagram. macam hujan

semuanya ni gugur dalam empat lima jam je

mentara nak ambik video ni, jari aku dah beku. sejuk yu ol. -2 darjah masa ni.

ni dari jauh, semua daun mula gugur. berguguran daun jatuh lembut ke rambutmu. nyanyi lagu alleycat now

lawa kan. cam poskad tak. heheh. aku sorang je sampai awal ke opis so memang tak ada kelibat student masa ni. 

empat jam setelah video diambil. nah, dah macam tinggal ranting

nak balik rumah dah ni. penuh daun 

usaha ye, aku tunduk nak ambik gambar ni

yezzzzzz mestilah gambar dengan kasut biru aku. gambar ni dah boleh bagi tajuk "Perempuan tua berkasut biru. Bermain dengan daun ginkgo". huahua


Semalam pergi opis, dah macam gelap je suasana universiti.
Tapi gunung ganang keliling universiti masih lagi ada pokok.
Yang belum gugur daun.
Masalah nak ambik gambar.
Guna kamera fon.
Memang tak nampak apalah.


Cantikkan.
Allahu.



Yongin, Korea

***