November 15, 2016

Daun Krispy dan Namja Nen dan Skype

.
.

.

Musim luruh mungkin dah penghujungnya.
Namun ada daun yang masih sedikit hijau.
Ada juga yang masih merah.
Tapi bila tengok dekat.
Dah mula krispy garing.

Sabtu ritu aku jalan ke mohyeon.
Balik pun jalan.
Boleh je nak naik bas.
Sebab aku nampak namja nen driver bas rini.
Kepada yang tak tahu.
Namja nen tu ialah driver bas yang muda belia.
Handsome giler.
Yang tiap kali selisih dengan bas lain.
Dia akan tunduk hormat.
Boleh buat menantu.
Sebab budi bahasa memang cemerlang.
Menantu kaya belum tentu budi bahasa tinggi gitu kan.

Semalam meeting guna Skype.
Aku ni memang tak pernah meeting pakai skype.
So agak gusar di situ.
Mana tak gusar.
Muka aku ditonton orang ramai.
Besar lak tu.
Sedangkan orang lain semua kecik je aku tengok.

Aku memohon keberkatan Mu, Ya Allah.



aku suka yang ni. aku upload kat ig semalam. ni mentara tunggu bas nak ke gwanju. sempat amik jap


tak tahu lah pokok apa ni? tapi banyak giler ranting. aku pun lupa masa ada daun rupa apa pokok ni. 



cantikkan. dahan pokok memang warna hitam dah. daun je warna tu
selingan bukan pokok. gi emart nampak glove cantik niha. terus teringat sofea mateen dan yusuf. lana dan vivy dah sure tak boleh nak datang

wahhhhh pojen ke tu. memang cantik lah. sesuai untuk this coming winter. kot lah dorang nak datang kan


Yongin, Korea

***