November 27, 2016

Snow di Yongin Part 2

.
.
.
Semalam turun snow lebat kat yongin ni. Kali ke dualah minggu ni. Memang dah sah masuk winter. Aku suka snow nak turun walaupun memang kagum everytime snow turun. Macamana banyak kali tengok snow turun pun, aku tetap nampak macam first time jumpa. Memang melompat. Tapi after a few hours, terus terfikir, esok kena jalan kaki ke opis ke sebab kalau jalan penuh snow, dah sure bas dan kereta tak boleh nak daki ke fakulti. Licin dan melorot turun. 


Kawan instagram aku pergi Everland semalam. Memang lebat snow. Everland kat sebelah kampong aku ni je. 


Maka, kita redha apa yang Allah nak bagi. Syukur alhamdullillah.


Tapi, aku tetap gusar sebab bil letrik bulan ni dan bulan seterusnya dah sure boleh beli kasut tujuhblas pasang.





Yongin, Korea.


***