October 24, 2011

Sedikit Gambar Masa Di US


Ni gambar masa aku tinggal di US. Banyak tinggal di Maryland. 



Jalan-jalan cari pasal di Washington. Lagi cari pasal di New York. Dalam gambar tu semua masa baru lepas beberapa bulan tragedi 9 eleven. Nampaklah bangunan yang masih lagi dalam proses clearing.



Ada juga gambar nak christmas. Lawatan tapak ke sekolah pun ada jugak. 



Gambar lain macam malas nak scan. Manalah ada digital camera dulu. So ada gambar legap. Justeru kena scan. Sakit bahu aku duduk men-scan semua gambar ni. Yang lain tak payahlah. 


Susunan gambar di bawah agak berterabur.


Gambar yang sangat lama.


Masa aku muda dulu.



New York. Trak askar memang banyak bersepah.











New York. Sempat gak ambil gambar dengan askar yang sedang bertugas.


Sejibik macam dalam movie Amarika. Ada api nak bagi panaskan badan. Memang aku stop kejap sebab sejuk gilos masa tu. Rasanya below negative 15 degrees.



Tadi macam dah scan gambar aku di Tiffany, Fendi dan semua tempat yang aku cuma mampu untuk ambil gambar tapi tak mampu nak beli. Boleh meraung di luar kedai. Arghhh.



By the way, whats with the New York Yankees!


***