March 21, 2011

Academy Alim Buka Semula



Esok, si Alim mula sekolah kembali. Dah dua minggu dia cuti di academy dia tu. So, agak excited banyak jugaklah dia nak ke sekolah tu. Tapi ada parents evening pulak minggu ni. Hmm, camner ni. Biasanya si Aliaa yang tolong hadirkan diri. Maklumlah, aku ni kerja. Kerja ke? Boleh wakilkan orang lain tak? Satu tahun entah berapa kali parents evening kat academy dia ni tah! Rasanya so far dah dua kali dah ni. Ni nak masuk kali ketiga. Apa yang nak diceritakan kalau asyik parents evening je!


Si Widad pulak, macam ada parents evening gak hari rabu ni di college dia tu. Of courselah aku tak boleh nak datang sebab pukul 12 tengahari. Suruh je Widad tu wakil aku. Balik bawa report je! Kan ke senang! Apa pun, nantilah tengok keadaan aku minggu ni. Kalau rasa boleh drive kereta Fiat-Punto-hijau-yang-tak-ada- power-stering tu,aku datanglah ke parents evening tu. Jika tidak, nantilah aku fikir kemudian. 


Hari ni cuaca agak cantik. 12 darjah. Aku keluar pakai jaket nipis je. Macam bahagia rasa! Jom simpan semua jaket winter, sekang!






Radford Grove Lane, Nottingham.

***