February 7, 2017

Dr Hanseul di Mohyeon Acupuncturist

.
.
.

Semalam pergi Dr Hanseul. Dia ni muda giler. Handsome. Suara sangatlah lembut. 


Pastu semalam, barulah dia nak cakap omputih sikit2. Selama ni yang aku pergi yakni dah bertahun-tahun, dia ingat aku tak pandai omputih kot. So dia cakap Korea bagai nak rak dan aku cuma, neh kan je. Btw, hari ni kena pergi lagi. Kaki aku sakit lagi dan bahu macam nak meletup. For the first time setelah beberapa hari, aku boleh tidur sikit malam tadi. Alhamdullilah. Entah berapa jarum dia cucuk semalam. Pastu buat bekam entah berapa banyak. Marilah hari ni kita tengok apa dia nak buat. 


Kat klinik tu semuanya orang tua yang datang. Literally orang tua yang umur 70, 80. Aku je muda. Eh, jap Maisarah pun jadi pesakit Hanseul ok. Tiga kali dia pergi baru2 ni. Hahhaha. Enjoy sakan sampai sakit pinggang you all.




Harga tak mahal pun. Sekali treatment 15, 000 won je pun. Sangat ok. 


sambil tunggu drhanseul, sambil ambil gambar langsir. dah kenapa. ingat lagi tak langsir ni maisarah? 




Aktiviti hari ni seterusnya, memang tak ada. hahhahahah Semalam pergi ke klinik naik bas ke Mohyeon. Dekat je pun. Tapi balik aku jalan. Lebih kurang 1 km je. Mendaki hokey. Sebab tu gamaknya aku boleh tidur malam tadi. So hari ni, marilah balik jalan kaki gak ye. 





Nak buat yang benar pun malas. hahhahah




Yongin, South Korea

***