February 15, 2017

Alim With Jacket Fluffy

.
.
.

Tiap jumaat akan dating dengan alim. Tupun, aku terus ke emart beli groceries dan dia gi solat kat pekan gwangju tu. Naik bas sama dari rumah.


Pastu janji jumpalah kat lorong mana-mana dalam emart tu. Dia ni je buat teman aku kat Korea ni.


Kalau tak ada dia, agak susahlah sebab siapa nak buang sampah, siapa nak basuh kain dan dryer kat tingkat bawah, siapa nak vacuum dan mop lantai, siapa nak gelak sorang2 dalam bilik tengok video apa tah, siapa yang degil tak nak pakai baju berlapis2 bila winter, siapa nak kena angkat groceries ke dalam teksi dan banyak lagi lah chores dia walaupun dia dapat gaji duit won. Banyak kot kalau convert to ringgit.  


Well, anak bongsu aku ni bukan boleh jauh dari aku. Kononnya dia cakap, I am your youngest son, mum. So you have to be with me forever! Yo lah anak ku. Bila masuk uni nanti, kau lupa mak kau dalam sekelip mata kan. 

.
reward setelah seminggu makan nasi. pastu reward sebab hari2 pergi kelas kat seoul

suruh dia je pi order. dia yang pandai baca

pastu dia je yang pakai jaket aku. hishh budak ni. jaket pompuan tu kot. siap ada fluffy/bulu2 kat hood dan tangan. tapi apalah yang dia kisah. dia pakai je sebab cam kpop katanya. entah mana part yang kpop tah





Yang benar,
DrNotts nak keluar rini ke Bundang



Yongin, South Korea

***