November 23, 2016

Snow di Yongin

.
.
.

Ni cerita semalam.
Aku dah turun nak ke opis.
Sampai kat cafetaria, aku rasa cam hujan.
Alamak.
Aku lupa bawak payung.
Tengok jam.
Awal lagi.
So aku patah balik.
Naik atas ambik payung.

Nasib baik patah balik.
Sebab tiba2 hujan.
Pastu aku perasan.
Apa hujan ni cam lain macam.

Rupanya.
Snow you all.
The first snow kat yongin.

Dalam bas.
Snow turun banyak lagi.
Bila dah turun bas.
Apalagi.
Ambil video.
Walau dah banyak kali tengok snow.
Tapi first snow kot.
Di mana je first snow kena excited.
Heh.

Lantaklah kalau student nak kata apa.
Rupanya ada je student lelaki yang ambil video gak.
Hahhaha.

Pastu naik atas.
Masuk opis.
Dalam setengah jam gitu.
Snow berhenti.
Kejap je pun.

So minggu ni memang cuaca negatif je, cik yah oiii.
Bertabahlah kita bayar bil letrik bulan ni.




Yongin, Korea

***