November 30, 2016

Marilah Kita Jumpa Dr Hanseul Acupuncturist

.
.
.
Semalam dah start bloated. Tulah dah tahu kau tu tua, cuaca gini memanglah salu kembong. Tambah pulak kau memang ada sejarah kembong haha. 



So hari ni, aku gigih pergi ke Dr Hanseul. Nak buat acupuncture (betul ke ejaan ni). Tak serik2 nak dicucuk jarumkan. Tiap kali pergi tak teringat betapa sakitnya dicucuk dek berbelas jarum. Tapi bila dah sampai dan dah baring atas katil tu dan dah dicucuk satu, terus kesal. Apalah bencana yang diterima. Paling sakit bila kena cucuk kat jari telunjuk yang dekat dengan kuku. Perghhhh boleh pilu kejap. Kat situ dah lah keras pastu kena cucuk. Pastu doktor siap pusing2 kan jarum tu lagi. Lagilah ngilu rasa.



Pastu, kat jari kaki yang nombor empat. Memang sedih jelah aku tiap kali buat ni. Sakit walaweh. Dah settle terus doktor letak ultra violet punya lampu. Masa tu nak gerak badan pun takut. Hahhaha punyalah memalukan. Sedangkan tiap kali aku kerja di Korea, dah sah2 aku akan buat ni. Cekadak sungguh orang tua ni.



Pastu bekam jarum kat bahu jugak. Pun perghhhh berapa kali jarum. So far lega bahu aku yang keras macam batu ni. 


nilah yang sakit. pastu siap pusing2kan jarum tu. cissss. abaikan jari montok. masa ni kalau ada orang langgar jari aku ni, memang aku tendang. gambar lain tak leh tunjuk sebab kat kaki ada beberapa jarum. 



p/s post sebelum ni aku dah delete sebab marah aku dah reda. cuma tinggal kecewa je. tu yang kena cucuk jarum kat jari tu. hahahha.





Yongin, Korea


***