April 4, 2012

Migeum

.
.
.
Hari ni cuaca ok.
Malam tadi balik kemain sejuk.
Macam winter semula.
Kena jalan kaki sebab bas lambat.
Nak kejar magrib.
Sampai rumah, Widad dah ada.
Aku pun marah sebab dia tak pergi kelas Korea.
Nak kena budak ni.


Rindu kat Alim aka Honey hari ni.
Budak yang bila cakap, monotonous je.
Sejibik Travis dalam Cougar Town.
Suka ke, marah ke, suara dia punya nada yang sama.
Dah bujang teruna anak aku tu.

Lupa nak suruh Along ambik gambar dia the latest.
Gambar Honey aka Alim.
Mesti dia kurus dan tinggi.
Hitam of course.
Tapi tak apa.
Itu tetap honey aku.
So far nasib baik dia tak cakap yang dia tak suka dipanggil honey.
Tapi aku peduli apa kalau dia tak suka.
Sebab aku suka.
Muahahahahaha.



Comprende.



P/S Tajuk Migeum? Well, widad dan syahirah pergi Migeum semalam.




Seoul, Korea


***