April 2, 2012

Finally Ada Gambar Aku Di Korea

.
.
.
Memang orang tak percaya.
Kalau takat nak cerita pasal Korea.
Gambar pasal Korea.
Boleh ambik dari internet.
Sebab gambar aku tak ada.
Betul gak tu.
Suddenly aku pun tak percaya pada diri aku ni.

Lagi pun, saper pulak nak ambik gambar aku kat sini.
Ryu?




belakang aku je korang ambik gambar. nak kono

ni jelah yang aku lalu pun. itu pun dah hampir sejuk so agak rasa cam makan kain buruk. whyyyyyy

with syahirah, anak abang aku. Abang aku yang tua setahun dari aku.

jom kira berapa line bawah mata aku ada

aku pun tak perasan saper yang duduk sebelah. kena penyek kot


get a life, woman!

actually penat gilos kot. satu myeong-dong aku jalan



Sekarang percaya tak aku ada kat Korea?

Heh.






P/S Ni bawak Widad dan Syahirah ke Seoul pada hari ahad 1st April. Klik untuk lihat gambar lain di sini.




Seoul, Korea


***