September 1, 2016

Sup Ikan Pedas, Sambal Garing Che'Nor & Roti Paung Che'Wan

.
.
.


Lunch kelmarin boleh tahan jugaklah. Sup ikan tu agak pedas tapi aku memang suka. Kalau kat Malaysia memang cili api je hari2. Maklumlah bila dah tua ni, tekak cam tak rasa sangat. So kena letak cili api cam berbungkal2. Pastu nangis kepedasan. 

mua, song and alim makan time. sedap giler kot sup ikan pedas. ai kurus here. hahaha


By the way, aku bawak roti paung ke Korea. Yup, really. Maisarah took the effort order online. Sebab aku memang teringin nak makan ritu. Ingat nak fly je ke Terengganu makan roti tu pastu balik. Tapi oleh kerana busy entah apa, lupa terus. Best giler kot roti paung tu. Jap nak promote. Haha. Sedap punya pasal, kita kena share supaya orang lain boleh rasa. Gambar kat bawah. Abaikan beras tu.


ROTI PAUNG CHE WAN
facebook: Roti Paung Che Wan
ig: roti_paung_che_wan
fon: +6012 954 6878

roti paung the bestest


Pastu yang paling berjasa ialah sambal bilik pedas. Aku bawa sekotak besar kot. Ada 50 botol. Cukuplah untuk aku makan hingga hujung tahun. Nanti kanak2 akan bawak lagi. Ni pun aku nak promote. Stokis dia sangat effisen. Call je terus nak hantar ke rumah. Baguslah business gini. Jap nak upload gambar. 

SAMBAL GARING CHE'NOR
fon: 016 665 3367
alamat: No 33, Jalan Apollo
Bandar Pinggiran Subang, 40150, Shah Alam,
Selangor


sambil garing che'nor


Gambar kat atas tu bukan nak promote beras tu ye hencik. Aku tersilap beli beras. Beras ni memang tak sedap. Tak wangi. Alahai. Terbeli pulak 10kg. Yup, sama berat dengan Yusuf bucuk2. Apakan daya, ku redha makan jua hingga habis. Alimmmmmm, eat them all!!!!


Dah.

.
.

Yongin, Korea

~
~
~