September 8, 2016

Shrimp Burger

.
.
.
Hari ni kelas kul 1.30. So aku keluar lambat sikit. Masak siap-siap untuk kanak di rumah. Si kanak aka Alim ni asyiklah tidur. Agaknya bosanlah tu. Tapi tak nak mengaku. Takut kena hantar balik Malaysia je tu hahah. So pagi ni aku bangunkan dia. Suruh pergi Seoul. Jalan-jalan. Bagi duit tuk makan. Dia nak makan shrimp burger katanya. Kat loteria. Pastu suruh dia recci jalan sebab nanti kawan2nya nak datang.

letih nak tengok udang terkeluar tu. yummzzzzz. gambar pinjam loteria kat google




Petang semalam ada event. Students' event. 

Satu bagus pasal student Korea ni, bagilah organize apa saja event, memang tiptop student yang buat. pastu semua boleh present. kalau international conference, jangan harap ada muka lecturer, semua student korea yang organize 


ni boss aku. Prof Song. Baik sangat. siap jemput dari apartment lagi untuk attend event ni. dia ni yang bagi hadiah amore sekotak besar tu. love love love



eh opocot. *dia pandang kameralah tu


Malam tadi agak sejuk sikit tapi still tidur bukak segala tingkap dan sliding door. Konon fresh air. Aku tidur awal sebab cam penat. Baru jalan sikit dah penat. ciss.

Malam tadi masak kari ayam giler kentang. Aku yang tak suka kari ni, kira makan jugaklah.


Aha.


Yongin, Korea

***