December 17, 2013

Korea Vs Jepun

.
.
.

Korea ada bayam.
Jepun ada Michiko.

Mengikut tajuk di atas.
Aku rasa aku nak present paper di US.

Actually, aku dimestikan pergi ke satu conference anywhere in the world.
So aku kena pilih mana negara yang aku suka.
Dalam masa dua tahun.
Dua conference kena pergi.
Not.

Aku ditanggung beres.
Dari tiket.
Hingga ke beli kuaci.
Heh.

Not that aku suka US.
Tapi aku suka nak makan bayam Korea je.

Apapun, aku kena pilih.
Mana nak pergi.

Cita-cita nak ke Portugal dah lama terkubur.
Aku akan pilih negara yang boleh aku nak makan senang.

Semua negara makan senang.
Cuma halal tak halal je.

Made in Taiwan amacam?
Tak terhingin ke?
Dulu masa muda memang suka Taiwan.
Sebab ada Chow Yun Fatt.

Now, ke arah keinsafan.
Pergi Indon beli telekung cantik.
Walaupun Vietnam yang dah turun salji
Pun ada telekung lagi cantik.

Insaf ye kengkawan.
Beli telekung online pun ok.
Dari lycra.
Hingga cotton bunga-bunga.
Boleh je solat dengan baik.


Esok aku busy.
Kerja tak hengat dunia.

Tak baik tak hengat dunia.
Baca ayat quran banyak-
Persiapan mati.



***