December 16, 2013

Burn 60 untuk Diet

.
.
.

Ingat tak aku cerita tentang Burn 60.
Kononnya supplement untuk diet tu.
Well.
Aku dah try.
Nak tahu apa kesudahannya.


Sebelum tu nak bagi tau ni dulu.
Tujuan ambil Burn 60 ialah lebih bertenaga sambil berdiet.
Memang taklah menjadikan.
Maklumlah diri sendiri yang tak boleh nak telan.


Actually Burn 60 ni elok untuk orang lain.
Tapi bukan untuk aku.
Burn 60 ada caffeine.
Which yang aku allergic caffeine.
Sure pening tahap entah apa lepas ambil tu.


So aku cuma try 4 hari je pun.
Hahha.
Cerita macam makan sebulan.
Aku jadi loya bila dah telan tu.



So terus surrender.
Now Widad je telan Burn 60 tu.
Dia dah turun 3 kilo.
Jadiklah.

Dia orang muda.
Boleh je nak aktif lepas makan pil tu.

So siapa nak try Burn 60.
Pergilah ke GNC.
Ada offer.


Lagi pun Burn 60 boleh hilangkan mengantuk di pagi buta.
Dan buat french toast untuk breakfast.
Eh.





***