June 12, 2012

Ramdom Photos

.
.
.
Sabtu kelmarin. Lecturer Indonesia jemput untuk makan-makan. Dr Ikhwan punya birthday

dia jemput ramai student korea dan indonesia.

student korea berdua ni ambil major bahasa arab. yang lelaki tu matanya cokelat cair. dia masuk islam tahun lepas. namanya muhammad amin. yang perempuan tu belum lagi. aku tanya dia, macamana rasa sejak masuk islam. dia rasa sangat tenang!

aku lapar kot. nasib baik masakan indonesia hampir sama dengan kita. aku belasah mee hoon goreng.

ni dah 2 pagi. asrama student hadapan apartment aku. study final exam you all. masa nilah kau nak study ye!

now mostly ulat bulu dan jadi  kupu-kupu. tapi ada jugak yang beranak pinak dan baru semalam aku nampak yang sebesar jari telunjuk aku. mak ai, bapak punya besar

tiap bulan akan ke bank dalam uni ni. mesti nak ambik gambar kat lorong ni. masa winter ritu dah ambil. now masa spring. nanti masa summer or autumn akan ambil gambar lagi. tapi erk, panas kot now
mackerel sambal kacang. aku masak untuk 2 minggu punya lauk.

pajeri nenas. dimakan dengan spageti. nampak macam berminyak? itu santan dan kerisik!



Dah.
Sekian.




Mohyeon, Korea

***