June 18, 2012

Gambar Mereka dan Lorong Ternak Ulat Bulu

.
.
.
ni student first year. agak lurus bendul sikit. selalu jalan dengan aku balik tapi dia orang berhenti sekerat jalan sebab dia orang naik bas pulang ke rumah. dia orang ni tak tinggal di asrama. dari kiri, lee uh-hyun, park han-soo, jeon jeong-joon, kim min-soo


ni short cut yang aku selalu jalan. tapi aku guna payung hokey.

finally nampak bangunan asrama student dan sebelah asrama tu apartment aku


Lorong ni aku boleh nampak dari tingkap apartment aku.
Nampaklah student pergi dan balik.
Tapi aku pergi ke fakulti.
Aku tak nak jalan situ.
Aku rela naik bas.
Sebab ke fakulti memang mendaki.
Pernah aku jalan sekali.
Lepas tu menyesal sebulan.


Rupanya gambar last tu.
Si Woo-jeong student assistant aku.
Student yang ikut aku ke concert Sung Si-kyung.
Dia tengah bergayutlah tu.



Seoul, Korea

***