October 24, 2011

Perkara Yang Memang Aku Tak Boleh Nak Lupa



Tajuk pun macam tak boleh blah. Haha. 



Aku  nak baca cerita mengenai tajuk di atas dengan banyak sekali. So silalah tulis. Eh. Siapa pulak nak tulis mengenai cerita ni? Kau faham-faham jelah. 




Bagi aku, perkara sebegini ada banyak sangat. Semua perkara memang aku tak boleh nak lupa. In fact, kalaulah ada butang delete kat kepala hotel ni , sure dah aku delete banyak perkara sebab dah tak larat nak hingat. Tak nak ingat langsung. Tak nak jugak.



Tapi ada perkara yang aku memang nak ingat dan aku akan selalu rewind. Seperti masa aku dengan Mak dan Abah! 




Senarai perkara aku tak boleh nak lupa.


1. Laughing with Mak (loads)
2. Chatting with Abah (occasionally)
3. Watching people kapankan Abah (very vague)
4. Watching from afar people kapankan adik (really vague)
5. At Heathrow airport when I got the message that Mak already gone (fresh)
6. PhD viva (was on drug! erk)
7. Met the King of Brunei (still fresh)
8. Loads of embarassing memories (really loads - do delete)
9. Deleted
10.Deleted




***