July 25, 2011

So Far So Good



Buat pertama kali bilamana aku pulang dari luar negara, aku tidak tambah berat badan. Mak ai, silalah gunakan bahasa yang tak terasa sikit. Ok ok, tak put on weight! Haaa, kan rasa macam tak guilty kalau put on weight pun. Sebenarnya, mungkin faktor aku tak put on weight sejak dah pulang ke Malaya ni adalah kerana aku tak berkesempatan nak menjelajah restorante yang sangat best di merata kajang, bangi dan nilai no offense to KL.


Dulu kalau aku tinggal lama di luar sana, aku sudah pasti akan put on weight hingga 10kg bila pulang ke Malaya. Erkk, memang macam makan lembu seekor. Tulang je kot! Kalau makan isi sure aku naik hingga banyak kilo. Eh, tak manasabahlah pulakkan. 



So andaikata aku diberi peluang lagi sekali untuk tinggal di luar sana, kemanakah akan ku pilih?





Apa kaitan?


***