July 12, 2011

Muhammad With His College



Aku ikut Muhammad register untuk Diploma Sains Computer UPM. Budak ni yang mempunyai rambut yang dipotong ala-ala Puckman (Glee) jalan berdua dengan aku dengan selamba. Agaknya orang ingat dia ni bodyguard aku since badan dah macam rugby player (eh, dia memang main rugby for Bangi Hunter pun) .  


So, masa nak register, of course pensyarah dan staff sudah pun sedia duduk sebaris untuk membantu dalam proses registration. 



Aku tahu mereka tu nak bertanya banyak soalan pada aku dan Muhammad tapi macam pandang tak pandang. Yelah, aku pun staff UPM so agak awkward di situ. Tapi as being me and definitely memang tak rupa pensyarah since I am a mother and parent today, aku buat bodo just for today and show a little bit of concern sebab aku nak pastikan anak aku dapat support dari aku (Muhammad dah siap pesan lepas ni jangan datang ke kolej lagi - sure malu sebab dah  besar pun Ibu hantar ke kolej untuk register jugak).




So akhirnya sudah selesai semua dan keesokan harinya semua pensyarah sudah suruh dia potong rambut mohican dia tu.



****