April 26, 2011

Call and England Hot!


Tadi pagi cuba call Malaysia. Mula-mula call Maisarah di opis. Berbual macam orang bercinta. Selang beberapa jam, call Vista dan berbual lagi dengan Aliaa hingga habis kad telefon tu aku guna. Ler, kena keluarlah maknanya esok sebab kad fon sudah habis. Haishh, malas betul nak keluar rumah sebab kalau keluar mesti tak tahu mana nak pergi. Fine, esok keluar kejap dan bawa Alim main basketball di Forest Field tu. 

Sabtu lepas, keluar beli groceries. Mula-mula cuaca agak sejuk-sejuk manja. Bila pukul 1, agak panas. 24 darjah, John! Memang terbakar kulit kejap. So kami pun rehat di padang seketika. Aku aje guna payung sebab panas, tapi orang sini semua separuh bogel sambil berguling atas rumput (dengan tahi hanjeng ke?), tujuan untuk cokelatkan kulit tu (aku masih tak faham kenapa mesti buat gitu?). Aku yang putih sedikit ni (masih perasan), tak teringin pun nak gelapkan kulit aku dengan berguling atas rumput di padang tu. 




Radford Grove Lane, Nottingham.

***