October 17, 2016

Oh Matahari Ku

.
.
.
Mid semester exam minggu ni.
Aku tak buat exam.
Sebab aku tak suka nak test student.
Macam tak relevan.
Memang aku tak pernah buat kalau kat Malaysia pun.
Student suka kelas aku sebab tak ada exam.
Even final pun tak ada.
Tapi kat sini kena buat final. Sighh.
Aku suka bagi assignment.
Belambak.
Biar sampai muntah.
Tapi at least student ingat.
Presentation pun belambak.
Tiap minggu ada.
At least bila kerja pandai nak buat presentation.



Cuaca?
Kelam.
Tak ada matahari langsung semalam.


kau tengok. gambar pun terbalik (nampak nau tak pandai baca Korea). ubat selsema. tak baik2 lagi sejak dua minggu lepas.


Bayangkan macamana aku cakap kat doktor farmasi.
Aku gatal hidung dah dua minggu.
Bahasa isyarat ye.
Garu hidung.
Garu pipi.
Garu lengan.
Sebut itchy.
Tunjuk dua jari.
Sebut two weeks.

Still dia tak paham.
Aiyo.



Yongin, Korea


***