January 23, 2013

Lunch Yang Sedap-Half Korean Cuisine

.
.
.
Hari ni lunch agak sedap. Makanan Korea tradisional. Itu yang aku suka. Orang kanten tu tau je aku memang vegetarian tapi makan ikan maka dia pun dah sediakan makanan aku yakni nasi putih dan sayur je tapi lauk Korea tu aku ambil juga. Kimchi goreng which yang memang sedap gilos dan radish kimchi which yang sedap jugak. 

Also makan satay ikan rebus aka fish cake yang direbus. Di Korea ni jelah aku belajar minum berdiri di tepi tempat air. Memang betul aku nikan. Tapi dah terikut pulak sebab orang Korea takkan ambil air selagi tak habis makan so bila dah habis tu, letak tray dan terus ke tempat air. Semua minum berdiri dan terus keluar. 



Malam ni, terus lapar semula. Tak tahu nak makan apa. Eh, tak tahu nak masak apa. Eh, tak tahu saper yang akan masak. Eh, tak tahu saper yang malas masak.




***