January 7, 2013

Cliff of Moher, Ireland - Photos -Revisited

.
.
.
Yay. Minggu ni minggu ke 3 aku kerja dengan samsung. 3 down and 7 to go. Mak ai, banyaknya lagi. Sighh. Tak apa. DrNotts boleh! Cuti hujung minggu ni, aku duduk rumah je. Tak ke mana pun sebab salji masih beku kat luar tu. Lagi pun, nak ke mana kalau sorang. Seoul? No way. Nak naik subway yang akan buatkan aku lebih letih just memikirkannya.



Jeju? Tak rasa pun nak pergi sebab aku rasa Cliff of Moher di Ireland lagi cantik. Memang cantik. Jap. Aku cari gambar masa kami di Cliff of Moher, Ireland. Ni gambar 2010. Aku cuti sebatikal setahun. Maka kami tinggal di Limerick, Ireland. Aku, Along, Widad dan budak domot Alim.




kami sampai kat belakang tu. memang cantik


along yang entah pandang ke mana tah!


sebenarnya kesejukan masa ni. alim ialah domot masa ni. muka bulat tu

nak cari tali fleece ni pun susah. sejuk giler masa ni.

memang wonder nature di sini.
sama je macam gambar kat atas.


widad, sila jangan nak budget pewit


actually mereka berdua ni pantang start bercakap, sure bergaduh