November 28, 2012

Sashimi di Busan - Photos

.
.
.
Since Busan terkenal dengan seafood.
Maka kami bertiga.
Yakni.
Aku, Widad, Alim dan Jasper.
Telah ke pasar ikan untuk makan fresh sashimi.

Kami minta ajushi tu potong ikan yang kami pilih.
So fresh.
20,000 won untuk seekor.
Kepala hotel ikan tu dibuat sup pedas.

Jom tengok gambar.


ajushi tengah potong ikan buat sashimi

ha kau. mau mati pedas ni kang. tapi bila dah dicampur semua ni. tak pedas pun. sedap lak tu

nope. not me. pree pun tak nak aku

op koz alim dan widad tak makan ni. aku makan dengan jasper jek

sumer dapat sambal tu sebab nak cicah ngan sashimi


widad, tepiiii.


haaa baru puas hati. sepinggan makan ikang you all

tak nak pada wasabi. no way you all nak hilangkan hidung aku ke

tangan saper yang domot tu? op koz widad dah domot

aku makan togeh dan kimchi. alim makan fish cake yang belah kanan. seaweed tak sedap

kepala hotel buat sup pedas korea. aku sukaaa

budak alim poyo tu dah poyo sebab sashimi dah habis. cit



By the way.
Alim hilang snow cap dia.
Cis.
Kena beli lain kat e-mart Gwangju.


Gambar aku tak ada?
Iyo.
Kanak berdua ni sibuk nak suruh ambek gambar.
So aku dan Jasper tukang ambek gambar jelah gamaknya.






***