November 5, 2012

Sebelum Aku Ke Sekolah

.
.
.
Gambar pagi.
Minggu lepas.

nampak apartment yang jauh tu. aku jalan kaki ke situ tiap hari. tapi itu bukan apartment aku. haha. aku punya sebelum tu lagi. sakura tengah menguning

memang takkan disapu dek orang sini. kalau kat uk tu, jangan harap nak main dengan daun kering ni sebab penuh dengan taik hanjeng. di sini, elok bersih tapi tak ada lak orang nak main baling daun

semalam lalu kat pokok ni, dah tak ada daun langsung

gunung belakang tu dah tak nampak. kabus sutera putih menyelubungi, ayat tak boleh blah

daun yang itu

on the way pulang ke rumah

perlu berhati2 sebab daun sakura ni licin betul. mahu terjelepuk macam nangka gebu

kasut berjasa aku ni


sungai kecil on the way pulang ke rumah. bila musim hujan, memang banyak air sungai ni. air dari atas gunung sebelah fakulti aku







Minggu ni minggu ke 10.
Woohoo.
Aku sedang mengira hari ni.
Cepatlah minggu ke 16.







***