January 3, 2017

Snow?

.
.
.

Minggu lepas tetiba snow. Tapi tak lah banyak. Tu pun snow malam sebelum tu. So masa aku pergi kerja, pekerja dah sodok snow tu bagi clear. Ye lah, kang ada orang Malaysia yang terbongkang jatuh dengan penuh bergaya. Biasanya bulan disember memang lebat snow kat sini, tapi tahun ni macam lambat sikit nak snow lebat. Aku masih menunggu ni. Sebab nak main snow dengan Alim. Ok, tak. Aku tak main. Aku cuma amik gambar je. Biar Alim yang main. Biar Alim yang jatuh terbongkang.


So masa pergi kerja pun, dah ada sikit2 nak tergelincir. Sebab ofis aku kat atas bukit tinggi nun. Bertabahlah kau wahai orang tua. Meh tengok gambar.


dalam banyak2 keter ni, satu pun bukan aku punya. aku tak ada kereta di sini yu ol. sebab tak perlu. ofis dokek. 

baru nak acah2 slide sensorang. rupanya dah disodok dek pekerja

ni lah evidence yang dah ada orang jalan ke hulu ke hilir sedangkan aku gi ofis awal pagi kot

anak saper yang rajin sangat nak tulis nama atas simen ni. heh. 

yayyyy drnotts yu ol. aku dari bawah nun jauh di sana. setiap hari memang kena daki bukit dan turun bukit. lebih dari sekilometer ni. tapi tak kurus lenting gak. haish.


Yang benar,

DrNotts goreng mihun pagi ni




Yongin, South Korea

***